Cennik Google AdWords

Cennik Google Adwords

Cennik Google AdWords

Różnorodność kampanii Google AdWords i ogrom możliwości sprawia, że wycena poszczególnej kampanii jest indywidualna. Prowadzimy kampanie Google AdWords – tekstowe, produktowe, display’owe oraz remarketing.

Koszty kampanii Google AdWords

Koszty prowadzenia kampanii reklamowych w Google należy rozdzielić na dwa główne elementy:

Budżet na kliknięcia

Jest to kwota jaką klient pragnie przeznaczyć na kampanie reklamową. Kwota ta może ulegać zmianie, a działania agencji są do niej odpowiednio dopasowane. Dostosowując budżet do kampanii należy wziąć pod uwagę kilka czynników, które mają znaczący wpływ na jego wielkość. Zaliczamy do nich: słowa kluczowe, lokalizację, czas emisji reklam, oczekiwaną pozycję w wynikach wyszukiwarki, czyli miejsca w których reklama ma zostać wyświetlona.

Koszty obsługi kampanii

Jest to wynagrodzenie dla agencji za włożony czas i wiedzę w stworzenie, opiekę oraz optymalizację kampanii reklamowej. Koszty uzależnione są od wielkości kampanii, ilości promowanych produktów, częstotliwości wprowadzanych zmian, ilości grup odbiorców do których kierujemy reklamy oraz pracy jaka wymaga prawidłowe skonfigurowanie i funkcjonowanie całego mechanizmu reklamowego.

Świadczenia dla klientów

W ramach prowadzenia kampanii świadczymy klientom:

  • pomoc w instalacji Google Analytics na stronie,
  • pomoc w ustawieniu mierzenia konwersji (osiągnięcia określonego celu na witrynie),
  • raportowanie prowadzonej kampanii uwzględniając jej koszty, ilości kliknięć i analizę konwersji oraz konsultacje w zakresie dalszej kampanii,
  • bieżącą optymalizację kampanii.

Rozliczenia obsługi kampanii Google AdWords (linki sponsorowane)

Kampania Google AdWords to standardowe linki sponsorowane w wynikach wyszukiwania. Cechują się dużym wskaźnikiem CTR. Odpowiednio skonfigurowana kampania zapewnia wartościowy ruch na stronie internetowej.

Koszty obsługi kampanii Google AdWords są uzależnione od budżetu przeznaczonego na reklamę i wynoszą odpowiednio:

  • 20% kosztów kampanii dla budżetu do 1500 PLN
  • 15% kosztów kampanii dla budżetu 1501-3000 PLN
  • 10% kosztów kampanii dla budżetu 3001-5000 PLN
  • dla kwot kampanii z budżetem powyżej 5000 PLN koszty ustalane są indywidualnie.

Jako koszt kampanii rozumiemy podpisanie umowy do prowadzenia kampanii w danym budżecie, przy czym zadeklarowany budżet można rozdzielić maksymalnie na 3 miesiące (czyli np. przy budżecie 1000 PLN, minimalny miesięczny koszt kampanii to 333 PLN kosztów reklamy i 67 PLN za jej prowadzenie).

Rozliczenia obsługi kampanii Google Shop Merchant (kampania produktowa)

Jeżeli posiadasz sklep internetowy z popularnymi produktami to warto zareklamować produkty ze swojego sklepu na pierwszej stronie wyników Google. Odpowiednia synchronizacja i uruchomienie kampanii pozwoli zwiększyć ruch w Twoim sklepie o potencjalnych klientów.

Koszt prowadzenia reklamy kampanii Google Shop Merchant zaczynają się od 100 PLN netto miesięcznie.

Rozliczenia obsługi kampanii Google Display w sieci reklamowej Google

Reklama graficzna zawsze przykuwa wzrok odbiorcy. Dobrze skierowana kampania bannerowa nie tylko zwiększy ruch i ilość konwersji na Twojej stronie, ale także zwiększy rozpoznawalność Twojej marki wśród potencjalnych klientów.

Koszt prowadzenia reklamy kampanii Google Display w sieci reklamowej Google rozpoczynamy od 300 PLN netto miesięcznie. Nie obejmuje on przygotowania zestawu bannerów dla tej formy reklamy w sieci reklamowej Google.

Rozliczenia obsługi kampanii Google Remarketing

Gdy korzystasz z usług remarketingu Twoja reklama będzie podążać za Twoim potencjalnym klientem. Odpowiednia konfiguracja zapewni, że reklama będzie wyświetlana na stronach sieci partnerskiej wyłącznie tym osobom, które wcześniej odwiedziły Twoją witrynę.

Obsługa kampanii reklamowej Google Remarketing to koszt rozpoczynający się od 150 PLN netto miesięcznie. Nie obejmuje on przygotowania zestawu bannerów dla tej formy reklamy w sieci partnerskiej Google.