Kampanie Google Zakupy

Kampanie Google Zakupy PLA

Kampanie Google Zakupy

Kampanie produktowe przedstawiają użytkownikowi szczegółowe informacje, co i w jakie cenie sprzedajesz, jeszcze zanim klikną oni w Twoją reklamę. Reklamy za pomocą kampanii Google Zakupy cechują się dużym procentem konwersji, ściągają bowiem na stronę konkretnych użytkowników zainteresowanych dokładnie tym produktem, który posiadasz w ofercie.

Zalety kampanii Google Zakupy

Kampanie Google Zakupy cechują się:

  • bardzo niskim kosztem pozyskania potencjalnego klienta, bo dzięki licytacji stawek płacisz tylko 1 grosz więcej niż najwyższa stawka konkurencji,
  • aktualnością oferty reklamowanych produktów – ceny i stan dostępności produktów w kampanii może być aktualizowany codziennie,
  • wysokim dopasowaniem zapotrzebowania klienta do towaru jaki oferujesz w swoim sklepie,
  • bardzo dobrą widocznością w wynikach wyszukiwania,
  • możliwością połączenia z reklamą remarketingową.

„Reklama w Google Zakupy jest o wiele bardzie efektywna niż tradycyjne linki sponsorowane, gdyż reklamujesz konkretne produkty, a nie kategorie produktów czy sklep.”

Powiążemy konta Google AdWords, Google Merchant oraz Google Analytics

Zebrane dane produktowe w Google Merchant Center są ważnym elementem przy tworzeniu kampanii reklamowych w Google AdWords, a także ich zarządzaniu. Odpowiednie powiązanie kont Google Merchant oraz Google AdWords pozwoli nam w szybki i łatwy sposób organizować oraz przeglądać zasoby Twoich produktów. Dodatkowo zadbamy o odpowiednią konfiguracje konta Google AdWords z Google Analytics, tak by ocena poszczególnych kampanii opierała się na realnych liczbach odwiedzin oraz konwersji w Twoim sklepie. Tylko odpowiednie skonfigurowanie tych narzędzi pozwoli Ci na podjęcie przemyślanych decyzji na temat strategii marketingowej online.

Skonfigurujemy Google Merchant Center

Aby móc rozpocząć kampanie reklamową w Zakupach Google, musimy stworzyć kampanie z listą Twoich produktów. W tym celu wykorzystamy Google Merchant Center, gdzie stworzymy odpowiednią bazę produktową. Kampanie produktowe umożliwiają zarządzanie reklamami z listą produktów oraz ich optymalizację. Takie działania pozwalają efektywnie promować Twoje produkty online.

Zoptymalizujemy Twoją kampanie

Ok, kampania uruchomiona, ale co dalej? Dalej monitorujemy i badamy dla Ciebie skuteczność kampanii produktowej. Razem z Tobą podejmujemy decyzję, którą grupę reklam promować bardziej, a którą chwilową wyłączyć lub sprowadzić na boczne tory.