Pozycjonowanie zagraniczne

Pozycjonowanie zagraniczne

Pozycjonowanie zagraniczne

Jeżeli świadczysz swoje usługi również poza granicami naszego kraju to ta część oferty skierowana jest do Ciebie. Pozycjonowanie stron odbywa się bowiem osobno dla każdej wersji językowej strony. Wynika to z faktu dobrania odpowiednich, używanych w danych językach słów kluczowych oraz wykorzystywanych miejscach w których można zwiększyć widoczność Twojej strony na danych rynkach.

Czym różni się pozycjonowanie stron polskich od zagranicznych?

Główne zasady pozycjonowania zagranicą są niezmienne – należy dbać o poprawną strukturę strony. Przygotować wartościową, unikalną treść nasyconą interesującymi nas słowami kluczowymi. Najważniejszym elementem jest zwiększanie jej widoczność poprzez uzyskiwanie wartościowych linków z różnych źródeł w danym języku. Różnicami jakie można zaświadczyć pozycjonując strony w różnych rejonach świata to miejsca i formy reklamy, które na danych rynkach uważane są za w pełni naturalne.

„Bariery między poszczególnymi krajami stają się już praktycznie niewidoczne. Wykorzystaj to i rozwiń skrzydła swojej działalności poza granice naszego kraju.”

Jakie są koszty pozycjonowania zagranicą?

Koszty pozycjonowania są na poszczególnych rynkach mogą się znacząco różnic. Wynikają one z cen panujących w danych krajach za podstawowe usługi – takie jak tłumaczenia tekstów, czy koszty ich tworzenia. W przypadku większych kampanii warto zastanowić się także nad przeniesieniem strony głównej, czy stron wspierających na serwery mieszące się w danych kraju – co w wielu przypadkach także zwiększa wydatki jakie należy ponieść.

Co jeżeli mam stronę w wielu językach?

Pewnie zastanawiasz się, czy można pozycjonować jedną stronę na wielu rynkach? Oczywiście, ze tak. Odpowiednia struktura strony, dobrze opracowane i zoptymalizowane treści pozwalają osiągnąć sukces także i zagranicą. W swojej usłudze oferujemy odpowiednie konfiguracje witryny i jej rozdzielenie na poszczególne języki lub kraje.

W jakich krajach działamy?

Nasze doświadczenie opieramy na współpracy z wieloma specjalistami w innych krajach. Z dużym sukcesem prowadziliśmy zagraniczne projekty SEO w takich państwach jak Czechy (wyszukiwarki Seznam, Google.cz), Niemcy (Google.de), Holandia (Google.nl), Belgia (Google.be), Francja (Google.fr), Hiszpania (Google.es), Włochy (Google.it), Rumunia (Google.ro) oraz Dania (Google.dk).